در اجرای بند <۸> ماده <۱> آئیننامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه با ترکیب و اختیارات مقرر در این دستورالعمل به منظور اعمال وظایف، اختیارات و تنظیم راهکارهای اجرایی بخش اداری، تشکیلات و امور نیروی انسانی غیر هیئت علمی تشکیل میشود.
ترکیب اعضا
دکتر عزیزاله تاجیک اسمعیلی ( رئیس هیأت / عضو حقوقی) معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه دکتر اکبر حسنپور(عضو حقوقی) نماینده کمیسیون دائمی هیئت امنا مهندس سید مجید اقوامی (دبیر هیأت / عضو حقوقی) مدیر امور اداری و منابع انسانی دانشگاه دکتر سید حمیدرضا وارسته (عضو حقوقی) مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه دکتر حسین محمدی عضو هیأت علمی گروه تاریخ علی نژادطهرانی رئیس اداره کارگزینی اعضای غیر هیأت علمی معصومه سلمانی معاون امور منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقیات و فناوری
وظایف و اختیارات
نظارت برحسن اجرای مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی.
نظارت برحسن اجرای مقررات آیین نامه تشکیلات .
تهیه شرح شغل ، وظایف و شرایط احراز کلیه مشاغل برای طرح در کمیسیون دائمی دانشگاه.
تعیین اولویت های استخدام و نحوه انتخاب افراد درقالب مجوزهای صادره از سوی هیأت امنا .
تعیین تعداد و احراز شرایط به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای وظایف پستهای سازمانی بدون متصدی، به صورت قراردادی برای طرح در کمیسیون دائمی دانشگاه .
بررسی ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی، برای طرح در کمیسیون دائمی .
تغییر، اصلاح و ایجاد پست از محل حذف پستهایسازمانی به پیشنهاد دفتربرنامه، بودجه و تشکیلات یا عناوین مشابه در قالب پستهای سازمانی مصوب.
بررسی و تصویب طرح جامع آموزش ضمن خدمت و تمهید راهکارهای اجرایی لازم برای اجرای برنامههای بهسازی و توانمندسازی اعضا .
بررسی و تأیید دوره های آموزشی ضمن خدمت و صدور گواهی نامه های مربوط با امضای مدیر دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات یا عناوین مشابه و رئیس دانشگاه .
بررسی و پیشنهاد صدور مجوز تبدیل وضعیت اعضا از قراردادی به پیمانی، از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی در چارچوب مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی به هیأت امنا.
بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد درخواست های بازخریدی ، استعفا و بازنشستگی پیش از موعد اعضا .
بررسی و تطبیق عوامل و تعیین درصد سختی شرایط محیط کار مشاغل موجود در موسسه و اتخاذ تصمیم درخصوص برقراری فوقالعاده مذکور و تعیین تاریخ اجرای آن .
بررسی و تصویب طرحهای تحول اداری و نظام پیشنهادات و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تحول .
بررسی سوابق اعضا در خصوص ارتقای رتبه و اتخاذ تصمیم در چارچوب ضوابط مربوط .
بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص پیشنهادهای نو که از سوی اعضا ارائه می شود در چارچوب نظام پیشنهادات .
تهیه و تصویب دستورالعمل های مورد نیاز برای اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی و تشکیلات حسب مورد .
سایر مواردی که در حوزه مدیریت منابع انسانی از سوی کمیسیون دائمی هیأت امنا ارجاع می گردد.
هیأت اجرایی می تواند در موارد ضروری کارگروه هایی را برای انجام برخی از وظایف مذکور تعیین و اختیار تصمیم گیری را به آنها تفویض نماید.
مصوبات هیأت توسط رئیس هیأت اجرایی پس از تأیید رئیس دانشگاه برای اجرا ابلاغ می شود .
نشانی مطلب در وبگاه معاونت اداری مالی و توسعه منابع انسانی: http://khu.ac.ir/find-23.7602.54355.fa.html برگشت به اصل مطلب