| تاریخ ارسال: 1397/11/10 | 

آشنایی با هیأت اجرائی منابع انسانی

در اجرای بند <۸> ماده <۱> آئین‌­نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه با ترکیب و اختیارات مقرر در این دستورالعمل به منظور اعمال وظایف، اختیارات و تنظیم راهکارهای اجرایی بخش اداری، تشکیلات و امور نیروی انسانی غیر هیئت علمی تشکیل می­‌شود.
 
 
ترکیب اعضا

 

دکتر عزیزاله تاجیک اسمعیلی ( رئیس هیأت / عضو حقوقی)
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه
دکتر اکبر حسن‌­پور(عضو حقوقی)
نماینده کمیسیون دائمی هیئت امنا
مهندس سید مجید اقوامی (دبیر هیأت / عضو حقوقی)
مدیر امور اداری و منابع انسانی دانشگاه
دکتر سید حمیدرضا وارسته (عضو حقوقی)
مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه
دکتر حسین محمدی
عضو هیأت علمی گروه تاریخ
علی نژادطهرانی
رئیس اداره کارگزینی اعضای غیر هیأت علمی
معصومه سلمانی
معاون امور منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقیات و فناوری
وظایف و اختیارات


 
  1. نظارت برحسن اجرای مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی.
  2. نظارت برحسن اجرای مقررات آیین نامه تشکیلات .
  3. تهیه شرح شغل ، وظایف و شرایط احراز کلیه مشاغل برای طرح در کمیسیون دائمی دانشگاه.
  4. تعیین اولویت های استخدام و نحوه انتخاب افراد درقالب مجوزهای صادره از سوی هیأت امنا .
  5. تعیین تعداد و احراز شرایط به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای وظایف پستهای سازمانی بدون متصدی، به صورت قراردادی برای طرح در کمیسیون دائمی دانشگاه .
  6. بررسی ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی، برای طرح در کمیسیون دائمی  .
  7. تغییر، اصلاح و ایجاد پست از محل حذف پستهایسازمانی به پیشنهاد دفتربرنامه، بودجه و تشکیلات یا عناوین مشابه در قالب پستهای سازمانی مصوب.
  8. بررسی و تصویب طرح جامع آموزش ضمن خدمت و تمهید راهکارهای اجرایی لازم برای اجرای برنامههای بهسازی و توانمندسازی اعضا .
  9. بررسی و تأیید دوره های آموزشی ضمن خدمت و صدور گواهی نامه های مربوط با امضای مدیر دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات یا عناوین مشابه و رئیس دانشگاه .
  10. بررسی و پیشنهاد صدور مجوز تبدیل وضعیت اعضا از قراردادی به پیمانی، از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی در چارچوب مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی به هیأت امنا.
  11. بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد درخواست های بازخریدی ، استعفا و بازنشستگی پیش از موعد اعضا .
  12. بررسی و تطبیق عوامل و تعیین درصد سختی شرایط محیط کار مشاغل موجود در موسسه و اتخاذ تصمیم درخصوص برقراری فوقالعاده مذکور و تعیین تاریخ اجرای آن .
  13. بررسی و تصویب طرحهای تحول اداری و نظام پیشنهادات و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تحول .
  14. بررسی سوابق اعضا در خصوص ارتقای رتبه و اتخاذ تصمیم در چارچوب ضوابط مربوط .
  15. بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص پیشنهادهای نو که از سوی اعضا ارائه می شود در چارچوب نظام پیشنهادات .
  16. تهیه و تصویب دستورالعمل های مورد نیاز برای اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی و تشکیلات حسب مورد .
  17. سایر مواردی که در حوزه مدیریت منابع انسانی از سوی کمیسیون دائمی هیأت امنا ارجاع می گردد.
  • هیأت اجرایی می تواند در موارد ضروری کارگروه هایی را برای انجام برخی از وظایف مذکور تعیین و اختیار تصمیم گیری را به آنها تفویض نماید.
  • مصوبات هیأت توسط رئیس هیأت اجرایی پس از تأیید رئیس دانشگاه برای اجرا ابلاغ می شود .


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3485 بار   |   دفعات چاپ: 282 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر