بازدید هیات عراقی از مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه در اولین روز بازدید از دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1402/11/18 | 
هیات اعزامی از دانشگاه تکنولوژی بغداد در بدو ورود به دانشگاه خوارزمی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر بازدیدهایی از مرکز آزفا، مرکز مطالعات بین المللی، موزه دانشگاه، مرکز یادگیری آزاد و الکترونیکی، مرکز جواهرسازی کیپا، و نیز مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی بعمل آوردند.
در این بازدید که با حضور مدیران مربوطه در هر مرکز و با ارائه توضیحاتی در خصوص ماموریت ها و خدمات هر یک از مراکز همراه بود، ظرفیت های دانشگاه برای تعامل با هیات عراقی مورد توجه قرار گرفت. از جمله این ظرفیت ها که مورد توجه هیات عراقی قرار گرفت، جذابیت ها و اشیاء ماندگار و تاریخی موزه دانشگاه که به نوعی موزه آموزش عالی ایران است، سالن خطابه و معماری کم نظیر ساختمان میراثی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های مرکز آزفا برای آموزش زبان فارسی به داوطلبان عراقی، همکاری های مطالعاتی برای بررسی فرصت ها و امکان سنجی فعال سازی مناسبات علمی و توجه به نیازهای حیاتی دو کشور در قالب توافقات مطالعاتی و اجرایی با مرکز مطالعات بین الملل دانشگاه بود. همچنین بهره گیری از زیرساخت های فیزیکی و نیز امکان بهره مندی از آموزش های برخط مرکز یادگیری آزاد و الکترونیکی و نیز منابع آموزشی این مرکز برای برگزاری دوره های مهارت افزایی کارکنان آن دانشگاه بصورت آفلاین و نیز پتانسیل های مرکز جواهر سازی کیپا مورد توجه هیات عراقی قرار گرفت و ایشان ابراز امیدواری کردند که بتوانند همکاری های موثری در زمینه های مورد بحث داشته باشند.
بازدیدهای روز اول هیات عراقی در عصر همان روز با بازدید از شرکت های مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه در تهران ادامه یافت. هیات عراقی ضمن گفتگو با نمایندگان شرکت های مستقر در مرکز ابراز امیدواری کردند که بتوانند با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان ایرانی بتوانند پروژه های مشترک عملیاتی خصوصاً در حوزه توسعه پایدار طراحی و اجرا کنند.
لازم به ذکر است در دیدارهای این روز از طرف دانشگاه خوارزمی دکتر عیسی زارع، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا نوری مدیر پژوهش و مرکز رشد دانشگاه، دکتر منصور اصغری، رئیس پردیس رشد و فناوری و رئیس آپای دانشگاه، دکتر احمدرضا بردبار مدیر موزه و کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه، جناب آقای مهندس رمضانی، مدیر محترم حراست دانشگاه، خانم دکتر اکبری، معاون مدیر مرکز روابط بین الملل و مدیر مرکز آزفا، خانم دکتر فخاری، مدیر مرکز یادگیری آزاد و الکترونیکی، ، دکتر حسین مهاجری مدیر مرکز مطالعات بین المللی، دکتر مسلم قاسمی رئیس اداره مشارکت ها و همکاری های بین المللی، خانم دکتر معمار، رئیس اداره پذیرش و خدمات دانشجویان بین المللی و بسیاری از همکاران حوزه روابط عمومی و بین الملل، حراست و امور عمومی حضور فعال داشتند.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 3346 بار   |   دفعات چاپ: 33 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر