ورود به پنل کاربری

امور مالی / مراحل گردش سند حسابداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۹/۱۶ | 
مراحل گردش سند حسابداری امورمالی
1
دستور :  ثبت مدارک و ارجاع توسط مدیر مالی و یا معاون مدیر
2
ثبت دبیرخانه : تحویل اسناد و مدارک به ذینفعان – ارسال سابقه به بایگانی
3
اداره رسیدگی : در این مرحله رسیدگی به اسناد از حیث اسناد و مدارک هزینه و انطباق با قوانین و مقررات و ممهور نمودن به مهر ( رسیدگی شد ) انجام می شود
4
اداره اعتبارات : تامین اعتبار و صدور سند اعتبارات
5
اداره دفترداری و تنظیم حسابها : در این مرحله سند مالی با استفاده از سرفصلهای استاندارد حسابداری صادر می گردد و به امضاء مسئول تنظیم سند و مسئول اداره دفترداری و تنظیم حسابها می رسد.
6
اداره رسیدگی : سند حسابداری ( مالی ) به تائید و امضاء و مهر ( رسیدگی شد ) می رسد.
1-6
امضاء سند توسط مدیر مالی
7
اداره دریافت وپرداخت: در این مرحله چکها و نامه های مربوط صادر و ضمیمه سند می شود.
1-7
مدیر مالی : جهت امضاء چکها
2-7
اخذ امضاء چک و سند از ریاست دانشگاه و یا معاون پشتیبانی و برنامه ریزی
3-7
تفکیک اسناد: 1- تحویل چک به ذینفع 2- تحویل چکهای بیمه و مالیات توسط کارشناس مالی به بیمه و دارایی 3- تحویل سند به دفترداری و تنظیم حسابها
8
دفترداری و تنظیم حسابها : در این مرحله سند حسابداری و سرفصل های مندرج در آن و امضاهای مجاز اداره اعتبارات ، رسیدگی ، صدور چک ، دفترداری و تنظیم حسابها ، مدیرمالی کنترل و نواقص رفع می شود . همچنین شماره چکهای صادره در سیستم ثبت و اسناد به بایگانی تحویل می گردد.
9
بایگانی : با وظایف مقرر اسناد را ثبت و ضبط و طبقه بندی و نگهداری می نماید.
 
 


کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 399 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر